עדכון סיסמה לחשבון אפשרי דרך ממשק Admin או דרך ממשק המשתמש.
לעדכון סיסמה בחשבון Office365:
- כניסה לחשבון דרך הכתובת owa.office-365.co.il
- הקלד תאת הרשאות הגישה ולאחר היכנס לקישור הבא
או דרך התפריט:
1-הגדרות (סימן של גלגל שיניים)
2-Office365 Settings
3-Password
4-בשדה הראשון נקליד את הסיסמה הישנה ובשני השדות הנוספים את הסיסמה החדשה
5-שמירת השינוי
מדריך זה מציג את המגבלות העקריות של שירותי Office365 הנפוצים. מגבלות נפחים, הגבלות
Exchange Online |
|||
Small Plan |
Midsize Plan |
Enterprise Plan |
|
נפח תיבה (User mailboxes) | 50GB | 50GB | 50GB |
נפח ארכיון (Archive mailboxes) | 50GB | 50GB | No limit |
תיקיות ציבוריות (Public folder mailboxes) | 50GB | 50GB | 50GB |
גודל הודעה מקסימלי (Message size limit) | 25MB | 25MB | 25MB |
מספר תווים בנושא Subject length limit() | 255 | 255 | 255 |
מספר צרופות למייל (File attachments limit) | 250 | 250 | 250 |
הגבלה למספר נמענים ביום (Recipient rate limit) | 10,000 | 10,000 | 10,000 |
הגבלה למספר נמענים להודעה (Recipient limit) | 500 | 500 | 500 |
מספר הודעות לשיחה בדקה (Message rate limit) | 30 | 30 | 30 |
שמירת פריטים בסל המחזור | 30 יום | 30 יום | 30 יום |
שמירת פריטים שנמחקו לצמיתות | 14 יום | 14 יום | 14 יום |
שמירת פריטים בתיקיית דואר זבל | 30 יום | 30 יום | 30 יום |
שירות הענן של Office 365 מספק ממשק ניהול פשוט וידידותי. פעולות שעד היום דרשו איש מחשבים בכיר ויקר מחר יעשו באופן מהיר ופשוט דרך ממשק ניהול של Office 365.
ניהול ושליטה של מערך המחשוב מתחלק ל-2:
תחזוקת מערכות
אם עד היום הייתם טרודים בכאבי ראש גדולים הקשורים לשדרוג מערכות, ניטור, גיבוי, מערכות DR, , אבטחה, תקשורת, תקלות חומרה ותוכנה. פשוט תמחקו את כל מה שידעתם כי יותר לא תשמעו את המילים האלו. כל המערכות יוצאות לענןומנוהלות 24/7 ע"י גורמים מקצועיים ובנוסף הלקוח נהנה מעבודה על מערכות חזקות ומתקדמות יותר מכל מערכת מקומית.
מעבר לOffice365 מספק לכם כלי ניהול ובקרה מתקדמים. המערכות מתוחזקות ע"י מומחים ייעודיים לכל נושא (חומרה, תוכנה ופיתוח, אבטחה, תקשורת..) ולא טכנאי בודד או צוות טכנאים קטן שאין להם את המשאבים והכלים לספק ללקוח פתרון ברמה גבוהה.
תפעול הגדרות המשתמשים
ניהול הלקוח עדיין מחייב גורם שמכיר ומנהל את הארגון, אבל התפעול הופך להיות פשוט ביותר. כל פעולה פשוטה או מורכבת נעשית באופן מיידי ופשוט דרך ממשק ניהול.
הוספת משתמשים ואיפוס סיסמאות, הקשחת אבטחה וניהול הרשאות, הוספה או ביטול שירותים, ניהול סינון הדואר או ניהול ארכיון.
לקוחות Office365 עוברים ממערכות מורכבות לתפעול שכל פעולה לוקחת זמן ומחייבת מומחה, למערכות מתקדמות יותר שקלות יותר לתפעול באופן הרבה יותר מהיר וזול.
מגוון מדריכים ותמיכה מסביב לשעון מאפשרים לכם לקבל הרבה יותר ולשלם הרבה פחות ואפילו ממשק בעברית אם רק תרצו.
השירות כולל תמיכה ותחזוקת מערכות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע!
אחד היתרונות הגדולים של Office 365 היא הוצאת כאב הראש הגדול ביותר בעסק-תחזוקת מערך המחשוב. לא משנה אם אם נדרש שדרוג חומרה או תוכנה, אם יש בעיית אבטחה או תקשורת – אלו לא בעיות שלכם. השירות מנוהל על מערך מחושב המתקדם והאמין של Microsoft ומתוחזק מסביב לשעון ע"י מומחים. השירות כולל שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, בפריסה בין יבשתית ועבודה עם המערכות המתקדמות ביותר לתפעול השירות.
להבדיל ממערכת מקומית שמחייבת את הלקוח באופן רציף לבחון טכנולוגיות ולקבל החלטות האם הגיע הזמן לשדרג? איזה שרתים לקנות? איך לאבטח אותם? האם הצוות הטכני מספיק מקצועי? כל כאב הראש הזה וההוצאות הכספיות מבוטלות – עם Office 365 אתם פשוט משתמשים. הניהול של המערכות זו אחריות של Microsoft.
בנוסף הלקוחות מקבלים תמיכה טכנית לתפעול השירות 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע ע"י מוקד בינלאומי שמסייע בכל הנדרש.
לא משנה אם קרס דיסק קשיח או יש התקפה של גורם עוין על השרתים, אם יש בעיות חשמל או וירוס אלים, שירות Office365 בנוי לספק לכם שירות יציב, מהיר ואמין עם מענה מיידי של גורמים מומחים מסביב לשעון.
בנוסף לכל אלו הסמיכה Microsoft שותפים מומחים אשר מלווים את הלקוח משלב בחירת הפתרון המתאים לעסק דרך הפריסה וההטמעה ועד לניהול ותמיכה מלאים. בלי שרתים מקומיים בלי מחלקות IT יקרות, בלי שדרוגים מורכבים והשבתות ארוכות. פשוט, מהיר ואמין!
כן!
שמירת המידע בענן של Office365 כוללת מגוון כלים רחב ומתקדם לשמירת המידע העסקי. לא משנה אם קרס דיסק או שרת או חשמל, אפילו אם כל החווה תפגע במלחמה -המידע העסקי שלכם בטוח, המידע נשמר במספר חוות שרתים מרוחקות בפריסה בין-יבשתית.
הגישה לחוות השרתים גם פיסית וגם טכנולוגית מאובטחת ברמות הגבוהות ביותר ועמידה בכל התקנים הנפוצים לאבטחה והגנה על מידע.
Microsoft משקיעה משאבים עצומים בטכנולוגיות ומדיניות אבטחה מחמירה בכדי לשמור על המידע של לקוחותיה. בכדי להבין עד כמה המידע שלכם בטוח מומלץ לצפות בסרטון המציג את חוות השרתים
אחסון באתר הלקוח חשוף באופן משמעותי להרבה יותר סיכונים, כל תקלת תוכנה, חומרה, גיבוי לא תקין, אבטחה בסיסית.. כל אלו חושפים אתכם לסיכונים מיותרים.
עם Office 365 הלקוח מעביר את כל כאב הראש והסיכונים לגורם חיצוני ונהנה מקפיצת מדרגה לעבודה על מערכות המתקדמות ביותר בשוק.
Office365 נמכר גם למשתמש בודד ועד לעסקים עם עשרות אלפי משתמשים. השירות כולל מגוון מסלולים המתאימים לכל גודל של עסק מקטן ועד גדול.
כן, ניתן להזמין מומחה Office365 שמגיע עד אתר הלקוח ומסייע באיפיון, הטמעה, העברת המידע ההיסטורי וכל סיוע שידרש ע"י הלקוח לעבודה חלקה עם השירות.
מחיר השירות נע בין 2$ עד 22$ לתיבה. בהתאם לסוג הלקוח והדרישות הטכניות.
חבילת השירות לארגונים קטנים (עד 25 משתמשים) תיהיה בד"כ במחיר של 6$ למשתמש, ובארגונים בינוניים וגדולים אשר בד"כ מבקשים רמת מוצר רחבה יותר המחיר נע בין 10-22$ לחודש.
השלב הראשון של כל לקוח הוא בחינת כדאיות ביחס לפתרון הקיים – עם Office365 יש תשובה חד-משמעית זול יותר מכל פתרון מקומי!
מערכת מקומית ברמה סבירה תהיה תמיד יקרה יותר משירות בענן ברמה הגבוהה ביותר. חישוב פשוט של עלויות החומרה, רישוי, תחזוקה, ביטוח, חשמל ומיזוג + הרכיב היקר ביותר – זמני השבתה, תמיד יהיו יקרים יותר משירות בענן.
בנוסף שירותי הענן מבטיחים ללקוח יותר יכולות מה שמייצר אפקטיביות גדולה יותר באופן משמעותי.
אם עובד בארגון עובד בזכות השירות יותר שעות, כי המידע זמין לו מכל מקום!
אם עובד הארגון עובד יעיל יותר, כי יש פחות תקלות וכלים יותר מתקדמים לניהול המידע והתקשורת בארגון. כל שעה שלו תהיה שווה יותר!
אם יש פחות תקלות ופחות השבתות הארגון עובד יותר זמן!
בנוסף לכל אלו, שירות Office365 מספק מודל רישוי מאוד אטרקטיבי של תוכנת הOffice -עוד רכיב שחוסך לארגון הרבה כסף.
תמיכה בעברית לשירותי Office365 קיימת ב-2 רמות:
תמיכת Admin למערכת הניהול ע"י Microsoft – התמיכה מספקת מענה לתפעול צד שרת בלבד ואינה כוללת תמיכה How To, תמיכה במשתמשי קצה והדרכה תפעולית.
תמיכה מורחבת באמצעות שותפים עסקיים של Microsoft אשר מספקים מענה מלא משלב התאמת המסלול הנכון ללקוח, דרך ההטמעה, הניהול והתמיכה היום-יומית.
Office365 הוא סט כלים לשיתוף מידע ארגוני. פתרון המחליף את הצורך בשרת משרדי ומאפשר ניהול המידע בענן.
כלים כמו שיתוף יומנים, סנכרון לטלפונים חכמים, גישה מכל מחשב למידע העסקי, שמירה וגישה לקבצים דרך רשת האינטרנט בצורה מאובטחת. תקשורת פנים ארגונית מתקדמת ועוד..
השירות מבוסס על מנוי חודשי .
דוגמאות מהיום-יום:
שיתוף יומנים – המזכירה שלך יכולה לנהל מעכשיו את לוח השנה שלך ישירות מהמחשב שלה.
סנכרון מידע לטל' חכם – סנכרון של דואר-אלקטרוני, אנשי קשר, פגישות ועוד. כל שינוי מעודכן בזמן אמת דרך הרשת הסלולרית.
גישה לקבצים ארגוניים מכל מקום – התחבר להצעות המחיר, המצגות וכל מידע עסקי אחר דרך האינטרנט. עם אפשרות ניהול הרשאות, צפייה בגרסאות ועבודה משותפת על מסמכים.
בהחלט, Microsoft מספקת לכל לקוח שמעוניין לבדוק את השירות 30 יום לניסיון ללא התחייבות.
כל עסק זקוק ל Office365. כל עסק מנהל מידע וזקוק לכלים שמאפשרים שיתוף המידע בין העובדים, ניהול הרשאות, יכולת גישה למידע מרחוק מכל מקום. Microsoft Office365 מספק כלים מתקדמים ואמינים ומחליף את הצורך בשרת מקומי יקר.
תהליך ההצטרפות מבוצע או בצורה עצמאית או באמצעות שותף מוסמך אשר מלווה את התהליך.
הצטרפות באופן עצמאי
הצטרפות באמצעות שותף מוסמך