תמיכה טכנית ללקוחות אופיס 365

שירות Office365 כולל מקורות תמיכה מגוונים הכוללים מאגרי מידע, פורומים, שירות טלפוני ותמיכה באמצעות שותפים.
בחרו את ערוץ התמיכה הטוב עבורכם!

מוקדי תמיכה Office 365

רכישת בנק שעות לתמיכת מומחה מורחבת:
שירות תמיכה, הטמעה, ניהול והדרכה מקיף הכולל את כל מרכיבי השירות. השירות ניתן באמצעות שותף עסקי מוסמך, מומחה Office365 וכולל מענה מלא (All In One).

תמיכה טלפונית בעברית
שעות התמיכה: ימים א'-ה' 8:00-18:00
התמיכה לAdmin בלבד (גורם ניהולי מורשה ע"י הלקוח ותמיכת צד שרת בלבד) התמיכה אינה כוללת מענה לשאלות How To ואדמיניסטרציה.
1-809-344-179 (1 לעברית, 4 לתמיכה הטכנית)
לעמוד התמיכה והשירות Microsoft
תמיכה טלפונית באנגלית בלבד.
שעות התמיכה: 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
התמיכה לAdmin בלבד (גורם ניהולי מורשה ע"י הלקוח ותמיכת צד שרת בלבד) וכללת מענה לתקלות ושאלות תפעוליות לצד שרת בלבד, כספים ושירות כללי.
התמיכה אינה כוללת מענה לשאלות How To.
1-809-344-179, שלוחה 2.