עם Office 365 יש לכם גישה למסמכים המעודכנים ביותר מכל מקום.
- שיתוף מסמכים לגורמים מחוץ לארגון, ללא צורך בשליחת עותקים בדואר, פשוט מאפשרים גישה לקבצים הנדרשים לשיתוף.
- אתם מחליטים מי יכול להציג ומה, כך תבטיחו שליטה ובטחון למידע.
- אחסון במקום מרכזי ונגיש כמעט מכל מקום.
- שליטה ובקרה על הגישה לכל תיקייה.
- ניהול גרסאות המאשר לחזור לאחור לכל מקרה שידרש.
- אתר ארגוני המרכז בצורה ידידותית את הקבצים, ניהול משימות לוח שנה ארגונים ומשאבים משותפים נוספים.