עם Office 365 יש לכם גישה למסמכים המעודכנים ביותר מכל מקום.

  • שיתוף מסמכים לגורמים מחוץ לארגון, ללא צורך בשליחת עותקים בדואר, פשוט מאפשרים גישה לקבצים הנדרשים לשיתוף.
  • אתם מחליטים מי יכול להציג ומה, כך תבטיחו שליטה ובטחון למידע.
  • אחסון במקום מרכזי ונגיש כמעט מכל מקום.
  • שליטה ובקרה על הגישה לכל תיקייה.
  • ניהול גרסאות המאשר לחזור לאחור לכל מקרה שידרש.
  • אתר ארגוני המרכז בצורה ידידותית את הקבצים, ניהול משימות לוח שנה ארגונים ומשאבים משותפים נוספים.