ניתן להוסיף שירות גיבוי לשירותי הענן של Office365.
השירות הבסיסי כולל הגנה לשבועים בפני מחיקה שגויה, אך אינו מאפשר שיחזור גירסאות לאחור והגנה מלאה על המידע במקרה של וירוסים, טעות משתמש, תקלות סנכרון, תקלות תוכנה וכיו"ב.
אנו ממליצים להוסיף שירות גיבוי נפרד לשירות!

הגנה בסיסית בפני מחיקה (מובנה בשירות)

  • פריטים שנמחקו.
    שחזור פריטים שנמחקו עד 14 יום לאחור.
  • תיבה שנמחקה
    מחקתם תיבת משתמש בטעות? לא נורא, ניתן לשחזר את התיבה תוך 14 יום, מיום המחיקה.
  • פגיעה בחוות השרתים
    מערכות יתירות וגיבוי המאפשרות שיקום השירות גם במקרה של פגיעה בחוות השרתים של Microsoft.

גיבוי Office 365

  • מידע שנפגם
    שיחזור ושיקום רשומות שנפגעו ע"י המשתמש, תהליך יבוא/ יצוא פגום או לא מקצועי, תקלות "טעות אנוש".
  • תקלות סנכרון
    תקלות נפוצות כתוצאה מרשומה פגומה, תקלות תקשורת או בעיות אפליקטיביות של אחד מההתקנים שמסתנכרן, אלו תקלות שיכולות לגרום למחיקת המידע או שכפולו פעמים רבות.
  • תקלת צד ג'
    תוכנות צד ג' רבות מתחברות לOutlook ומבצעות תקשורת ו/או מניפולציה על הנתונים. תקלה בסנכרון המידע או תוכנה שבנויה באופן לא מקצועי יכולות לגרום לאובדן מידע או הפיכתו לג'יבריש, שינוי ערכי שעה או תאריך בגלל הגדרות לא נכונות.
  • וירוסים
    וירוס בצד לקוח המשבש את המידע מיד יגרום לסנכרון המידע הפגום גם מול השרתים, מצב המחייב שיחזור לאחור והחזרת המידע למצבו הקודם.
  • פריצה לחשבון
    רבים טועים לחשוב ש"המידע שלהם לא מעניין אך אחד", האקרים לא מתעניינים במידע במרבית המקרים אלא באתגר הטכנולוגי או בפגיעה זדונית למטרות פוליטיות או אחרות. כיצד תגנו על המידע שלכם?